אנו מסייעים לארגונים שמעוניינים לרכוש תוכנה חדשה, לבחור את החלופה הטובה ביותר.

התהליך – משלב איפיון הצרכים ועד המלצה על החלופה מתבצע בשלבים הבאים:

  • ראיונות עם אנשי המפתח הרלוונטיים – מנהלים ומשתמשים כאחד.
    • בשלב זה אנחנו מבקשים "להתפרע", ולחשוב על הצרכים ולא על האילוצים
  • סיכום הראיונות למסמך בפורמט אחיד, תוך הדגשת הנושאים שלהבנתנו הם קריטיים לארגון
  • הצגת הצרכים להנהלת הארגון, תיקונים במידת הצורך, וקבלת אישור על המתווה
  • יצירת RFP (בקשה להצעת מחיר) כקובץ אקסל עם כל הצרכים שמופו
    • לכל צורך הספק יציין אם הוא קיים, ומה עלותו
    • הספק יציין מיהם לקוחותיו, כמה אנשי פיתוח יש לו, מי ינהל את הפרוייקט וכו'
    • הספק יציין עלות שעת עבודה לכל תפקיד, והערכת שעות של אותו תפקיד
  • שליחת הקובץ למספר ספקים מובילים בתחום
  • לאחר קבלת ה-RFP הממולא מכלל הספקים, סבב השלמות מול הספקים
  • השוואת כל ההצעות בגיליון אקסל מאוחד
  • הצגת החלופות המובילות להנהלת הארגון, והמלצה שלנו על הספק הטוב ביותר

התהליך כולו, בתלות במורכבות התוכנה הנדרשת, נמשך בין מספר שבועות למספר חודשים.