כל דגן הינה מאפיה סיטונאית המספקת את מוצריה ליותר מ-100 לקוחות.


המערכת שפיתחנו עבורם מאפשרת ללקוחותיהם לבצע הזמנות באינטרנט בכל שעה ומכל מקום.
ההזמנות נקלטות בזמן אמת במחסן, והמערכת מציגה למנהל המחסן את צבר ההזמנות לפי לקוח ולפי מוצר.

הבעיות העיקריות שפתרנו:

  1. חוסר זמינות להזמנות טלפוניות (רובן בשעות הלילה המאוחרות)
  2. טעויות הקלדה של הזמנות שהתקבלו בטלפון או בווטצאפ
  3. שימוש של הלקוחות בשמות שגויים למוצרים
  4. חוסר מודעות של הלקוחות לקיום מוצרים חדשים

על מנת להקל על הלקוחות (המאפיה מייצרת מגוון של מאות מוצרים),
המערכת מציגה ללקוח את המוצרים ממויינים על פי ההזמנות שהוא מבצע, ומייד אחריהם את המוצרים החדשים. 
כמו-כן, המערכת לומדת כל הזמן את הרגלי הלקוחות ומשפרת את ההצעות בהתאם.

בנוסף, המערכת מאפשרת ללקוחות לצפות בהסטוריית ההזמנות שלהם ולהעתיק הזמנה,
כך שהקלדת הזמנה שגרתית אורכת שניות ספורות בלבד.

מערכת ה-Back Office של האתר מאפשרת למנהל התורן לתקן כמויות ולהוסיף אריזות.

בסיום הליקוט,  מערכת ה-Back Office משדרת קובץ תעודות משלוח שנקלט במערכת רווחית.