medica הינו המרכז הרפואי הגדול ביותר בארץ לכירורגיה בינונית וקטנה המעניק מגוון שירותי רפואה מידי הרופאים המובילים בישראל ועם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם.
בבית החולים 4 קומות של מרפאות וחדרי ניתוח, ועל מנת שהמטופלים יתמצאו במקום בקלות פיתחנו מערכת ניהול תורים ומערכת מסכי הכוונה.

במדיקה פועלים עשרות רופאים ומנתחים, והמטופלים מגיעים לניתוחים, בדיקות והתייעצויות.

כדי לקצר את הגעתם למקום הנכון ולשפר את חוויית הלקוח, פיתחנו מערכת ניהול תורים.

המטופל מזדהה בעמדה ("קיוסק") ע"י הקלדת ת"ז, והמערכת מנפיקה עבורו פתקית
עליה מצויין מספר התור ולאן עליו לפנות (לדוגמא, "קומה 3, קבלה מנהלתית" או "קומה 2, חדר 211"). 

המטופל יכול להיות מופנה, בהתאם לתור שלו, לקבלה המנהלתית, למזכירה של רופא, או ישירות לחדר הרופא.

לכל אנשי הצוות מערכת זימון הכוללת את כל הפונקציונליות הנדרשת:

  • זימון "הבא בתור"
  • זימון מטופל ספציפי
  • שליחת סמס זימון
  • קבלת מטופל
  • השהיה
  • העברה לתחנה הבאה (קבלה רפואית, בדיקה וכד')
  • דיווח על מטופל שנעדר
  • שליחת מטופל הביתה 

בנוסף, פיתחנו דשבורד שמאפשר לנתח את ניהול התורים – כמה זמן עובר בכל עמדה בין שלב לשלב בכל יום ובכל שעה.

 

  • במתחם בן 4 קומות, בו פועלים 8 חדרי ניתוח ומספר רב של מרפאות קל ללכת לאיבוד…

מסכי ההכוונה שפיתחנו מתעדכנים און-ליין ממערכת פריוריטי ויודעים איזה רופא עובד באיזה חדר.

בנוסף, ניהול התור נעשה במערכת נוספת שפיתחנו והמסכים מוזנים גם ממנה.

ברחבי המתחם מפוזרים מסכי טלויזיה רבים בנקודות בהן עוברים המטופלים:
מול המעליות, בחדרי ההמתנה, במזכירויות ובמסדרונות,
ומציגות את כל מה שהמטופל או המלווה צריכים לדעת:

  • מפת המתחם – מה יש בכל קומה
  • התמצאות בקומה – היכן נמצא כל חדר/רופא ביחס למסך (ימינה/שמאלה)
  • לפני קבלה: איזה מספר מטופל כרגע בכל מזכירות, ומי הבא בתור
  • אחרי קבלה לניתוח: באיזה שלב נמצא המנותח (הכנה, ניתוח, התאוששות או אשפוז)
  • מגילת זכויות המטופל
המערכת מאפשרת ניהול קל של התכנים שיוצגו בכל אחד מהמסכים.