אנו מסייעים לארגונים שמעוניינים לרכוש תוכנה חדשה, לבחור את החלופה הטובה ביותר.
התהליך – משלב איפיון הצרכים ועד המלצה על החלופה מתבצע בשלבים הבאים:
- ראיונות עם אנשי המפתח הרלוונטיים – מנהלים ומשתמשים כאחד.
- בשלב זה אנחנו מבקשים "להתפרע", ולחשוב על הצרכים ולא על האילוצים
- סיכום הראיונות למסמך בפורמט אחיד, תוך הדגשת הנושאים שלהבנתנו הם קריטיים לארגון
- הצגת הצרכים להנהלת הארגון, תיקונים במידת הצורך, וקבלת אישור על המתווה
- יצירת RFP (בקשה להצעת מחיר) כקובץ אקסל עם כל הצרכים שמופו
- לכל צורך הספק יציין אם הוא קיים, ומה עלותו
- הספק יציין מיהם לקוחותיו, כמה אנשי פיתוח יש לו, מי ינהל את הפרוייקט וכו'
- הספק יציין עלות שעת עבודה לכל תפקיד, והערכת שעות של אותו תפקיד
- שליחת הקובץ למספר ספקים מובילים בתחום
- לאחר קבלת ה-RFP הממולא מכלל הספקים, סבב השלמות מול הספקים
- השוואת כל ההצעות בגיליון אקסל מאוחד
- הצגת החלופות המובילות להנהלת הארגון, והמלצה שלנו על הספק הטוב ביותר
התהליך כולו, בתלות במורכבות התוכנה הנדרשת, נמשך בין מספר שבועות למספר חודשים.