אנו מסייעים לארגונים שמעוניינים לרכוש תוכנה חדשה, לבחור את החלופה הטובה ביותר.

התהליך – משלב איפיון הצרכים ועד המלצה על החלופה מתבצע בשלבים הבאים:

  • ראיונות עם אנשי המפתח הרלוונטיים – מנהלים ומשתמשים כאחד.
    • בשלב זה אנחנו מבקשים “להתפרע”, ולחשוב על הצרכים ולא על האילוצים
  • סיכום הראיונות למסמך בפורמט אחיד, תוך הדגשת הנושאים שלהבנתנו הם קריטיים לארגון
  • הצגת הצרכים להנהלת הארגון, תיקונים במידת הצורך, וקבלת אישור על המתווה
  • יצירת RFP (בקשה להצעת מחיר) כקובץ אקסל עם כל הצרכים שמופו
    • לכל צורך הספק יציין אם הוא קיים, ומה עלותו
    • הספק יציין מיהם לקוחותיו, כמה אנשי פיתוח יש לו, מי ינהל את הפרוייקט וכו’
    • הספק יציין עלות שעת עבודה לכל תפקיד, והערכת שעות של אותו תפקיד
  • שליחת הקובץ למספר ספקים מובילים בתחום
  • לאחר קבלת ה-RFP הממולא מכלל הספקים, סבב השלמות מול הספקים
  • השוואת כל ההצעות בגיליון אקסל מאוחד
  • הצגת החלופות המובילות להנהלת הארגון, והמלצה שלנו על הספק הטוב ביותר

התהליך כולו, בתלות במורכבות התוכנה הנדרשת, נמשך בין מספר שבועות למספר חודשים.

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?

השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:

דילוג לתוכן