לייעול מערכות העסק - חייגו:

מערכת ניהול פסולת חומרים מסוכנים

מערכת ניהול הפסולת המסוכנת שפיתחנו בשיתוף עם חברת S.G. ייעוץ, ניהול וביצוע לוגיסטי, מסייעת למפעלים לנהל, לתעד ולבקר את אחסון ופינוי הפמ”ס הנוצרת במהלך הייצור, מפחיתה את שעות העבודה הנדרשות לטיפול בה, מצמצמת את הטעויות ומשפרת את העמידה בדרישות המשרד לאיכות הסביבה.
המערכת פועלת מתחילת 2019 במפעל אינטל בקרית גת, ושימשה עד כה לניהול של עשרות אלפי אצוות פמ”ס ואלפים רבים של משלוחים.
המערכת פועלת בענן במודל שכירות חודשית, ללא התקנות וללא כל התחייבות.
תועלות המערכת:
מניעת טעויות שעלולות להיות הרות-אסון
מניעת פספוסים שעלולות להיות להם השלכות מול המשרד לאיכות הסביבה
איתור כל תעודת משלוח של כל חומר שאוחסן ו/או פונה בלחיצת כפתור
מילוי אוטומטי של תעודת משלוח וטופס נלווה
הקלה על בדיקת חשבונות חברות הובלה
ייעול עבודת המחסן
תכולת המערכת:
תיעוד כל חומר שנכנס למחסן, כולל מועד כניסתו
הפקת מדבקת ברקוד בהתאם לתקנות המשרד לאיכות הסביבה
התרעה על חומרים שנמצאים במחסן זמן ארוך מדי (בהתאם לתקנות המשרד לאיכות הסביבה ולנוהלי המפעל)
התרעה על פקיעת תוקף היתרי רעלים של המפעל ושל המובילים עימם הוא עובד
תיעוד פינוי החומרים ע”י סריקת הברקוד של כל חומר
מניעת פינוי של חומרים בעלי קבוצת סיכון שונה באותה הובלה
הפקה אוטומטית של הטפסים הנדרשים בהתאם לתקנות האו”ם והמשרד לאיכות הסביבה (תעודת משלוח, טופס נלווה, כרטיס בטיחות, טופס 5.1 – כל הנתונים נשאבים מהמערכת)
דוחות בקרה, דוחות מלאי, דוחות התרעה ועוד
המערכת פועלת בדפדפן, בכל מכשיר, ללא התקנות
מסכי עבודה ובקרה במחשב ובסמארטפון

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?

השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:

דילוג לתוכן