לייעול מערכות העסק - חייגו:

אז שנשב לקוקטייל?: כך הצלחנו להגדיל מכירות ל”רהיטי קוקטייל”!

אז שנשב לקוקטייל?: כך הצלחנו להגדיל מכירות ל”רהיטי קוקטייל”!

הפיתוח שלנו לתוכנת הנהלת החשבונות “ריווחית”
ציפי ומוטי דניאלצ’יק מ”רהיטי קוקטייל“, משתמשים בתוכנת הנהלת החשבונות הנפוצה “ריווחית”. כידוע, התוכנה מעניקה מענה נרחב בכל הקשור להפקת קבלות וחשבוניות, הצעות מחיר והזמנות עבודה, ניהול מלאי וקופה וכיוצא בזה. למרות שביעות רצונם הגבוהה מהתוכנה, הם הביעו את רצונם ליהנות מפיצ’רים נוספים שיאפשרו להם לעבוד בצורה יעילה יותר. כיבואנים, הם הבינו כי השירות שהם יעניקו למשווקים, ישפיע באופן ישיר על השירות שיקבלו לבסוף הלקוחות.

מהרגע הראשון ידענו כי אין כל סיבה להחליף את “ריווחית” בתוכנה אחרת. מה שעוד ידענו הוא שניתן לשדרג את התוכנה באמצעות מערכת שתייעל את התקשורת שבין היבואן למשווק, ובין המשווק ללקוח. המערכת שפיתחנו עבור “רהיטי קוקטייל” מרחיבה את מנעד האפשרויות, תוך התממשקות מלאה ל”ריווחית”. כל המידע שמגיע אל מערכת הניהול שפיתחנו – ממלל שיווקי ועד תמונות, משותף לבסוף עם המשווקים המורשים באתר ייעודי. בנוסף, המשווק יכול לעקוב בכל רגע אחר סטטוס הטיפול בהזמנה: האם היא התקבלה, האם מכינים ומתי היא נשלחה ללקוח.

יעילות גבוהה, לקוחות מרוצים, יותר מכירות
אפשר להתווכח עם המון דברים, אך לא עם מספרים. המערכת הידידותית שתרמה להתייעלות העבודה של היבואנים והמשווקים, תרמה גם להגדלת המכירות של “רהיטי קוקטייל“. בתוך שנתיים וחצי, המכירות באתר גדלו פי 5 (!). השקעה בפיתוח תוכנה מתקדמת המותאמת לצורכי העסק, יכולה לחולל פלאים:
כעת, הודות לתוכנה שלנו, יכולים המשווקים להעניק ללקוחות חווית רכישה נפלאה! כל משווק יכול לאתר את צורכי הלקוחות, להציג בפניהם תמונות של הרהיטים ולבצע במקום הזמנה.
כמו כן, במעמד ההזמנה, המשווק יכול להזין את פרטי הלקוח במלואם. כך, ההזמנה מגיעה ישירות אל הלקוח, מבלי שהיא צריכה לעצור בתחנת ביניים – אצל המשווק.
לפני המערכת, הייתה למשווקים תלות ביבואנים, ב”רהיטי קוקטייל”. כך לדוגמא, במידה ולקוח היה מתעניין ברהיט X בצבע Y, על המשווקים היה ליצור קשר עם היבואן לטובת בירור מלאי. הבעיה היא שלקוחות היו מגיעים אל המשווק גם אחרי שעות הפעילות של היבואן. במקרים בהם למשווק לא היה איך לברר מלאי/צבעים/זמני אספקה, המכירות היו מתפספסות.
מאחר והתוכנה מאפשרת נגישות מלאה למצב המלאי, נחסך “הפינג פונג” הבלתי נגמר בין המשווקים ליבואנים (“אני צריך בבקשה לברר מלאי עבור פריט מסוים…”). המידע הנגיש והזמין מקל על המשווק, מקל על היבואן ותורם לחוויית קניה טובה יותר ללקוח!

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?

השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:

דילוג לתוכן