לייעול מערכות העסק - חייגו:

האם ניתן להתמגן מפני תקיפות סייבר?

אולי הדבר האחרון שאתם יכולים לדמיין לעצמכם הוא מתקפה עליכם, העסק שיושב במשרד ממוזג ונעים ששוררת בו הרמוניה. בפועל, המציאות מוכיחה אחרת, בעיקר כשאתם עסק ישראלי: גם אתם, חשופים לפגיעות מצד האקרים הפועלים ממניעים שונים. תקיפות סייבר אמנם מבוצעות "רק" דרך המחשב ובזירה הדיגיטלית, אך הנזק שהן יוצרות עלול להביא עד לכדי קריסה של עסקים.

העובדה היא שניסיונות לתקיפות סייבר מתקיימים נון סטופ, גם ברגעים אלו. עובדה נוספת היא שהיערכות נכונה שלכם ומעורבות ומודעות של העובדים, יכולות להדוף את התקיפות. איך מתבצעות תקיפות סייבר, באילו פחים יכולים ליפול אתם והעובדים שלכם ומה צריך לעשות בכדי להתמגן? כל התשובות, לפניכם:

כשעוד יום עבודה הופך לסיוט שלא חלמתם עליו
רבים סבורים כי תקיפות סייבר מתבצעות בשעות לילה מאוחרות, כשהמתג במשרד יורד והאורות כבויים. בפועל, מה שקורה המון פעמים הוא שאותן תקיפות אכזריות מתרחשות תוך כדי תנועה, בשגרת יום העבודה ומבלי שהעובדים שלכם חשים מותקפים.

איך זה קורה? כמעט כל תקיפת סייבר תהיה עטופה בחזות תמימה. לדוגמא:
מייל "תמים" עם קובץ שמגיע למייל של אחד העובדים
שליחת קישור למצגת ע"י כתובת מייל לא מזוהה

אתם נותנים אמון מלא בצוות העובדים שלכם. הם משרתים את הלקוחות באדיבות ומקצועיות, מקדמים מהלכים עסקיים, מגדילים את המכירות וכובשים מטרות ויעדים. אותם עובדים יכולים להיות אלו שנכנסים בתום לקישור או מורידים קבצים שיכולים לזרוע הרס. התוצאות יכולות להיות השתלטות על מחשבי החברה, הדלפת פרטים אישיים של לקוחות, מחיקת מידע בעל ערך, חשיפת סודות עסקיים, התקנת תוכנות ריגול, סחיטה ואיומים והרשימה עוד ארוכה.

"תוכנות האנטי וירוס למיניהן לא מונעות תקיפות?"
ישנן תוכנות יעילות שאכן יכולות למנועות תקיפות סייבר. לכן, חשוב שבכל מחשבי החברה יותקנו כל המערכות הנדרשות, כאלו המדווחות בזמן אמת על אירועים חריגים וכאלו שסורקות את מחשבי העובדים. עם זאת, המון פעמים היכולת לבצע תקיפה מבוססת על מידע יקר ורגיש שמנדבים העובדים שלכם לגורמים עוינים כמו סיסמאות למאגרי מידע. כלומר, ישנם האקרים שעובדים על התקיפה שלהם בצורה ישירה אל מול הקורבנות, במטרה לסחוט מידע יקר.

העובדים שלכם מוכרחים להיות מודעים לסכנות
המטרה שלכם כעסק היא לשמר את הפעילות העסקית המבורכת ולמנוע ככל הניתן מתקפות סייבר. התשובה לשאלה "איך מתמגנים מפני התקפות סייבר?", נשענת על מספר דברים. לפני הכל: העובדים שלכם חייבים להיות מודעים לסכנות העורבות להם. לרוב, העובדים שאתם מגייסים מגיעים עם ידע מקצועי וניסיון הרלוונטיים לתפקיד שהם מבצעים. נושא אבטחת המידע והתמגנות מפני תקיפות? כמעט תמיד יהיה להם זר.

שירות ליווי מקצועי לטובת התמגנות מפי התקפות סייבר, יאפשר לכם להיות מוכנים לכל אירוע חירום:
סיווג האירועים השונים והערכת מידת מסוכנותם
החשיבות הגדולה שבתגובה מהירה לאיום
איך מתנהלים באירוע חירום כדוגמת מתקפת סייבר ועוד…

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?
השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:
דילוג לתוכן