לייעול מערכות העסק - חייגו:

הגנה מפני מתקפות סייבר מתחילה עם מודעות העובדים

בעולם אוטופי, לא הייתם צריכים להטריד את עצמכם כלל במחשבה על תקיפות סייבר. בפועל, בזמן שאתם משקיעים את המשאבים שלכם במטרה להשפיע לטובה במסגרת הפעילות העסקית שלכם, ישנם אלו שמונעים ממניעים אחרים. בשנת 2020, כשהפעילות העסקית של עסקים רבים נשענת על אמצעים דיגיטליים והזירה האינטרנטית, פוטנציאל החשיפה למתקפת סייבר גבוה עד מאד.

השאלה שרבים שואלים היא איך בעצם ניתן להתמגן בפני תקיפות שכאלו? הבשורה שאולי לא תנחם אתכם היא שאינכם יכולים לשלוט בתקיפות ובכוונתם של האקרים לא מוסריים, אך אתם בהחלט יכולים לשלוט בצורה מלאה על מידת ההיערכות שלכם, הגברת המודעות בקרב העובדים וההתמודדות שלכם בזמן אמת עם מתקפות שכאלו.

איך תוכלו להגן על עצמכם מפני מתקפות סייבר?
בעוד המחשב שלכם הוא כלי העבודה שלכם, עבור האקרים מדובר על כלי נשק – באמצעותו הם תוקפים וזורעים הרס. לשמחתכם, ישנן מספר שיטות (את רובן סביר כי גם אתם מיישמים), באמצעותן תוכלו למזער את ממדי ההרס בהנחה ואכן תותקפו. ישנם 3 דברים עיקריים שעליכם להבטיח:
התקנות תוכנות הגנה כדוגמת האנטי וירוס
גיבוי המידע שלכם
ליווי מקצועי בנושא הגנת סייבר והדרכה איך להתמגן מפני תקיפות

עבודה על מחשב שלא מותקנות בו תוכנות הגנה, דומה לנסיעה ברכב הפרטי ללא חגורת בטיחות. במידה ואכן תתרחש תאונה, אין כל ספק כי תפגעו. אז אולי אינכם יכולים לשלוט בצורה מוחלטת על תאונות (בכל זאת, ישנם נהגים נוספים בכביש), אך יש לכם שליטה מלאה על יכולת ההתמגנות שלכם. תוכנות כדוגמת האנטי וירוס סורקות בזמן תוכנות זדוניות, מיילים חשודים ומזהירות אתכם מפני קישורים מפוקפקים. כך, ניתן להפחית משמעותית את הסיכוי לפגיעה מכוונת כלפיכם.

הגיבוי לעומת זאת נועד להבטיח כי במקרה ואכן הותקפתם והמידע היקר לכם "נשדד", תוכלו לשחזר אותו ולהשיב אותו חזרה אל מחשבכם.

מתמגנים מפני תקיפות סייבר עם העלאת מודעות בקרב עובדים
מבלי שתעלו את המודעות לתקיפות סייבר שונות בקרב העובדים, יהיה לכם קשה מאד להתמודד עם המכה הזו. כל עובד שלכם הוא סוג של "לוחם סייבר", שמטרתו בין היתר היא לזהות את אותם פחים שבהם מנסים האקרים להפיל את המשתמשים התמימים. איך תוכלו להעלות מודעות בקרב העובדים?
הרצאות/ישיבות בנושא אבטחת מידע ותקיפות סייבר
הצגת תקיפות מפורסמות שבוצעו והשלכותיהן
איך האקרים מנסים לפתות משתמשים לחשוף מידע יקר ערך
איך יש להגיב בזמן אמת במידה ואכן בוצעה תקיפה ועוד…

חשוב לדעת: הסיסמא "קשה באימונים, קל בקרב", אינה סיסמא ריקה. היערכות לאירועי תקיפות סייבר, תאפשר לכם ולעובדים שלכם לא רק להימנע מתקיפות שכאלו, אלא גם להגיב אליהן בזמן אמת תוך מזעור הנזקים. כל עסק חשוף לשלל איומים, כאשר כל איום שכזה עלול לפגוע בשגרת הפעילות העסקית, ליצור פגיעה באמון הלקוחות ולגרום להפסדים כספיים.

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?
השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:
דילוג לתוכן