לייעול מערכות העסק - חייגו:

מי יכול לשפר את ביצועי העובדים? חברת תוכנה כמובן!

לא נפתיע או נחדש לכם: אתם מעריכים את עובדיכם בהתאם לביצועים שלהם. לעתים, ביצועים בינוניים של העובדים אינם תוצר של עצלות, בטלה, שחיקה או חוסר התאמה לתפקיד. עוד הרבה לפני שאתם מעבירים לעובדים ביקורת בונה, עשו עם עצמכם בדק בית: האם אתם באמת נותנים לעובדים שלכם את כל מה שהם צריכים בכדי להצליח?

במחשביהם של כל עובדי הארגון מותקנות מספר תוכנות. האם התוכנות האלו מקדמות אתכם ואת עובדיכם אל עבר מטרותיכם או מרחיקות אתכם? מקלות עליכם את שגרת העבודה או מקשות עליכם? אם גם אתם מרגישים כי כבר זמן רב שהמערכות הקיימות לא נותנות לכם מענה ראוי, אתם נמצאים במקום הנכון.

אנחנו ב"צ'ילי" שמחים להציע כלים שמייעלים את העבודה, חוסכים זמן ומאפשרים לכל בעל עסק ועובדיו לממש את מלוא הפוטנציאל!

הביצועים לא מרשימים והעובדים נשחקים? בדקו את התוכנה
נתחיל ונרגיע: כשאנחנו מציעים "לבדוק את התוכנה", אנחנו לא רומזים כי אתם צריכים להיכנס אל נעליהם של בודקי תוכנה מקצועיים. מה אתם כן צריכים לעשות? לבחון עד כמה התוכנה בה אתם עושים שימוש, אכן מטיבה אתכם, עם העובדים ועם הארגון. אולי הדרך הטובה ביותר להמחיש עד כמה התוכנה בה אתם משתמשים משפיעה על הביצועים שלכם, היא עם הדוגמא הבאה:

דמיינו לעצמכם כי הרכב הפרטי באמצעותו אתם מתניידים, היה נוטה להציף תקלות חדשות לבקרים, להיתקע בדרכים ומהירותו המקסימלית 50 קמ"ש בלבד. אפשר רק לנחש כי לא הייתם חושבים פעמיים, אלא ממהרים מיד להחליפו. רכב שכזה היה מאריך את זמן הנהיגה שלכם, גורם לכם להוציא המון כסף על תיקונים וגם הייתם מאחרים בגללו לפגישות.

כך בדיוק עם התוכנה שאולי לא ממש מתאימה לכם: בעוד תוכנה יכולה לשפר את הביצועים שלכם, לייעל את העבודה ולאפשר לכם להעניק שירות טוב יותר ללקוחות, היא יכולה בקלות לעשות את ההפך. רגע לפני שאתם מרימים ידיים, דעו כי כל מה שאתם באמת צריכים לעתים הוא לפנות אל חברת תוכנה! חברה שכזו תציע לכם פתרונות חדשים/תשדרג את התוכנה הקיימת, תייעל את העבודה שלכם ותעלה אתכם על הדרך המהירה להצלחה!

על עובדים בינוניים אתם לא מתפשרים. אם כך, למה שתתפשרו על תוכנת עבודה?
תפקידה של מערכת המידע המוטמעת ע"י חברת תוכנה הוא לשרת אתכם ברמה הפנים ארגונית וחוץ ארגונית. מערכת שלא עומדת בקצב העבודה שלכם, לא עונה על הצרכים שלכם ולא משפרת את חווית העבודה, לא ראויה לתפוס מושב קבע במחשבי הארגון.

ככל הנראה, גם אצלכם מותקנת מערכת שאין לכם מילה רעה להגיד עליה. או בשפה פשוטה? "המערכת עושה את העבודה". עם זאת, האם יש לכם משהו טוב להגיד עליה? במידה ולא, הרי שכדאי לשקול לחיוב לשדרג אותה. ולמה שתרצו לשדרג אותה?

דמיינו לעצמכם שעמלתם שעות על הכנת תבשיל! בשלב הטעימה אתם מרגישים כי חסר לכם משהו שיהפוך את הטעם למושלם? לעתים, כל מה שאתם צריכים בכדי להפוך אותו מ"עוד תבשיל" ל"מנת הדגל שלכם" הוא דיוק התיבול (כלומר: לשדרג את התיבול). זה מה שאנחנו מבקשים לעשות עבורכם: "לתקן את התיבול" של המערכות הקיימות, כך שתוכלו ליהנות מעבודתכם, ולא רק לבצע אותה.

אז איך מתקדמים מכאן?
חברת התוכנה שלנו פיתחה כלים המשתלבים עם המערכות הקיימות בהן אתם עושים שימוש כיום. אנו נשמח להיפגש אתכם, ללמוד אתכם ולהמליץ לכם על הכלים האיכותיים והמתאימים ביותר לאופי עבודתכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו – 09-748-2666

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?
השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:
דילוג לתוכן