לאורך השנים, אין ארגון שיכול להסתפק בתוכנה, או התוכנות, שרכש בתחילת דרכו.
מספר גורמים לדוגמא שמשפיעים על כך:
- הארגון גדל וצריך להתייעל
- צרכי הלקוחות משתנים
- מתחרים חדשים נכנסים
- הטכנולוגיה מתפתחת
- רגולציה מכתיבה שינויים
ועוד ועוד…
זה לא אומר, כמובן, שצריך לזרוק את המערכות הקיימות ולרכוש חדשות.
כאן בדיוק אנחנו משתלבים:
לחברת צ'ילי נסיון עשיר בפיתוח תוכנות משלימות למערכות קיימות, במגוון ענפים.
כמה דוגמאות על קצה המזלג (ניתן לקרוא בהרחבה כאן):
- מערכת הזמנות משווקים/לקוחות מוסדיים מול יבואנים/יצרנים
- סנכרון בין המערכת המרכזית לחנות און-ליין
- שידור הזמנות ממערכת ERP למערכת WMS ויצירת תעודות משלוח לאחר הליקוט
- קליטת סחורה מספקים ברשת קמעונאית, כולל בדיקה מול הזמנות פתוחות ב-ERP
- מסך חדר המתנה במרכז רפואי
- דיווחים אוטומטיים בהתאם לדרישות המשרד להגנת הסביבה
- דיווחים על תנועות מטופלים בחדרי ניתוח בהתאם לדרישות משרד הבריאות
- קביעת יעדי שעות עבודה ובקרה על ביצוע מול היעדים
- ניהול ליקוט במחסן לפי לקוח/מוצר