לייעול מערכות העסק - חייגו:

יתרונות השימוש במערכת לניהול פסולת מסוכנת

ההתנהלות עם פסולות מסוכנת היא שונה בהשוואה להתנהלות עם פסולת רגילה. לפסולת המסוכנת עשויה להוביל למחלות ולתמותה ומכאן שמה. על פי החוק במדינת ישראל כל עסק שיש בו פסולת מסוכנת מחויב לפנות אותה בתוך כשישה חודשים למפעל לנטרול פסולת מסוכנת, הנמצא ברמת חובב.
ההתעסקות עם הפסולת המסוכנת עשויה לפגוע בתפקוד הכולל של העסק כולו. מערכות לניהול פסולת נועדו על מנת לאפשר לכם למיין את הפסולת בצורה נוחה, וכל זאת מבלי שתצטרכו לפגוע בתפקוד של העסק. כך אתם יכולים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. הגיע הזמן שתממשו את מלוא הפוטנציאל הטמון בעסק שלכם מבלי שיהיו לכם הסחות דעת מיותרות.
ניהול פסולת עם מינימום של טעויות
אחת מהבעיות המרכזיות בניהול פסולת ללא מערכת מיוחדת, היא שהמיון מתבצע על ידי עובדים שעלולים לעשות טעויות. כאשר יש ברשותכם מערכת לניהול פסולת מסוכנת, אתם מקטינים את הסיכוי לטעות, ומאפשרים מקסימום של יעילות. במצב הזה אתם יכולים להיות רגועים שכל הפסולת המסוכנת ממוינת כפי הנדרש, ואתם מהצד שלכם יכולים להמשיך להתעסק בתפקוד של העסק. אל תשכחו שיש לכם עסק לנהל, זה הדבר המשמעותי ביותר.
תחסכו בזמן – תייעלו את העבודה
העסק שלכם חייב להתנהל בצורה היעילה ביותר על מנת שתוכלו לראות ממנו תוצאות. כל התנהלות לא יעילה עלולה להוביל אתכם למצב שבו אתם מבזבזים זמן יקר ומשאבים מרובים. מערכות לניהול פסולת מאפשרות לכם לחסוך בזמן ולייעל את העבודה, כי כל הנושא הופך להיות הרבה יותר פשוט. העובדים ידעו בדיוק מה הם צריכים לעשות, ויוכלו לסיים את המיון בתוך זמן קצר – אתם תוכלו להשתמש בעובדים הללו לביצוע משימות אחרות, משימות שגם הן חשובות לא פחות ממיון הפסולת המסוכנת.
תשמרו על הבריאות שלכם ושל העובדים שלכם
הדבר החשוב ביותר שאמור להניע אתכם לכל אורך הדרך הוא שמירה על הבריאות שלכם ושל העובדים שלכם. מיון לא נכון של פסולת מסוכנת עלול לחשוף אתכם ואת כל העובדים לסכנה של ממש, ולכן אין כאן מקום לטעויות. מערכות לניהול פסולת יאפשרו לכם לשמור על הבריאות של כולם, ולדעת שאתם מהצד שלכם עושים כל מה שנדרש על מנת לפנות את הפסולת המסוכנת מהעסק שלכם.
אל תיקחו סיכונים – הימנעו מקנסות
אתם יכולים לחשוב כי ניהול פסולת זוהי משימה שכל אחד יכול לבצע, אך בפועל כולם עושים טעויות. אם אתם לא תפנו את הפסולת המסוכנת בזמן הנדרש אתם עשויים לחשוף את עצמכם לקנסות גדולים במיוחד. אז למה לקחת סיכונים שעלולים לעלות לכם ביוקר, תרתי משמע? עם מערכות ניהול פסולת אתם לא תגיעו למצב הזה, ותוכלו לחסוך לעסק שלכם לא מעט כסף.

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?
השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:
דילוג לתוכן