לייעול מערכות העסק - חייגו:

מתי כדאי לשקול שדרוג של מערכת המידע הקיימת?

מערכת המידע אמנם עובדת, אך כבר תקופה אתם מרגישים שמשהו ביניכם "לא עובד". לתחושתכם, המערכת שעד לפני כמה חודשים/שנים שירתה אתכם ותרמה במידה רבה להתפתחותם העסקית, לא מתאימה לכם עוד. הטכנולוגיה דוהרת קדימה אך מערכת המידע שלכם נשארת מאחור? רגע לפני שאתם מכריזים על תום היחסים עם מערכת המידע הנוכחית בעסק, חכו. פיתוח מערכת חדשה אמנם אפשרי, אך ישנה דרך קצרה, נוחה וזולה יותר: שדרוג מערכות מידע קיימות באמצעות פיתוחים חדשים-משלימים.

כלל מספר 1 במערכות מידע: על המערכת לתאים את עצמה אליכם

במקום שהמערכת תתאים עצמה אליכם, כבר תקופה שאתם נאלצים להתאים את סטנדרט השירות ונהלי העבודה בהתאם למה שהיא יודעת (או לא יודעת) לעשות? זהו זמן שדרוג! אין כל סיבה שאתם, עובדיכם ובטח שהלקוחות שלכם, תצטרכו להתפשר על מערכת שביצועיה אינם עומדים בציפיותיכם. עם פיתוח מערכות מידע חדשות, תוכלו גם אתם לשפר את ביצועי התוכנה הקיימת.

פיתוח מערכות מידע חדשות לשילוב במערכות הקיימות – מתי הוא נכון לכם?
מערכת המידע יותר מגבילה מאשר מאפשרת = אתם נשארים מאחור
העסק צמח מטאורית (אתם משרתים יותר לקוחות ומעסיקים יותר עובדים)
השוק שלכם הפך תחרותי יותר, ובכדי לשמר לקוחות אתם מוכרחים להתייעל
קהל הלקוחות שלכם זקוק למענה ספציפי שהמערכת הקיימת לא מאפשרת לכם להעניק

כל עסק בהכרח זקוק לשדרוג מערכת המידע הקיימת?

אפשר לומר בזהירות, כי כל בית עסק יגיע בשלב מסוים לנקודה בה הוא יצטרך לשדרג את המערכת הקיימת. מדוע? משום שמערכות מידע נשענות על טכנולוגיות מסוימות, ואלו מטבען דינמיות ומתפתחות. רק בכדי להמחיש את הרעיון, נסו לחשוב על הרכב בו אתם נוהגים ועל המכשיר החכם שלכם. אתם לא צריכים להיות גאוני טכנולוגיה ובטח שלא צופי עתידות בכדי להבין כי בעוד כמה שנים, גם הרכב וגם הסמרטפון יוחלפו בדגמים מתקדמים יותר.

כך בדיוק עם מערכות המידע: ביום בו רכשתם והטמעתם אותן (לפני חמש שנים, עשר שנים או עשרים שנים), הן התאימו לכם ככפפה ליד. העסק שלכם, ממש כמו הטכנולוגיה – מתקדם. כשאתם מתקדמים, הצרכים שלכם משתנים וכך מערכות מידע מסוימות מאבדות מהרלוונטיות שלהן. שלא כמו את הרכב והמכשיר החכם שאולי תמהרו להחליף, את מערכת המידע דווקא נכון לשדרג.

"אני מתלבט אם להטמיע מערכת חדשה או לשפר את הקיימת"

זו ההתלבטות של מרבית בעלי עסקים. מצד אחד – ישנו חוסר שביעות רצון חלקי מתפקוד המערכת הנוכחית. מצד שני – רכישת תוכנה חדשה, קל וחומר כשמדובר על תוכנה בפיתוח אישי, עולה המון כסף. בנוסף, הטמעת מערכת חדשה דורשת השקעה אדירה בזמן, שלא כל העסקים יכולים להרשות אותה לעצמם.

אנו מאמינים כי שדרוג מערכת מידע קיימת הוא האופציה המומלצת. נמחיש זאת ע"י דוגמא נוספת מעולם תוכן אחר: נניח ולפני עשרים שנים עיצבתם את ביתכם. את ההשראה שלכם שאבתם מהטרנדים שאפיינו את סוף שנות התשעים ותחילת המילניום. כעת, שני עשורים אחר כך, סביר כי העיצוב נתפש בעיניכם כמיושן, "עייף" ולא רלוונטי. האם עיצוב שלא משרת אתכם עוד מצדיק מעבר לדירה חדשה? מובן שלא. כך בדיוק עם פיתוח כלים המשתלבים במערכות הקיימות: אינכם צריכים לנטוש את המערכות, אלא רק "לעצב" אותן מחדש.

חברתנו חתומה על שלל פרויקטים של פיתוח תוכנות למערכות! גם אם אתם בטוחים כי מיציתם את המערכת הקיימת, חכו. ייעול מערכות העסק שלכם במרחק שיחת טלפון, התקשרו אלינו כעת – 09-7482666

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?
השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:
דילוג לתוכן