קיצרנו את תהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות

קיצרנו את תהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות

לרשת אפריל, כמו לרשתות רבות אחרות, יש מועדון לקוחות, שמאפשר ללקוחות לצבור נקודות.
תמורת נקודות אלו הלקוחות יכולים לקבל הנחות, וזאת בנוסף להנחות ומבצעים שונים שהרשת מעניקה באופן בלעדי לחברי המועדון.
עד לאחרונה, ההרשמה למועדון היתה ידנית: הלקוח היה ממלא טופס בכתב יד, הטפסים הועברו למטה הרשת, ושם היו מקלידים את פרטי החבר.

בתהליך זה היו מספר בעיות:

לעתים קרובות היה קושי להבין את כתב היד וכתוצאה הוזנו נתונים שגויים. בעיה זו חמורה במיוחד כיוון שאם הטלפון והאימייל הוקלדו באופן שגוי, לא ניתן היה ליידע את הלקוח על מבצעים בסמס או במייל.
ההקלדה אורכת זמן ועולה כסף (בהערכה גסה, חצי ₪ ללקוח לכל הפחות).
במקרה שלקוח טוען שהוא לא אישר לשלוח לו סמס או מייל, קשה מאוד לאתר את הטופס שמילא ע”מ להוכיח שכן אישר (ושוב, הזמן שלוקח לאתר עולה כסף).
פיתחנו עבור הרשת אתר מותאם לסלולר, והתהליך החדש עובד כך:

– כאשר הלקוח מעוניין להצטרף למועדון, הקופאית שולחת לו לינק בסמס.
– הלקוח פותח את הלינק, שמציג לו טופס למילוי פרטים.
– הלקוח ממלא את הפרטים ולוחץ על כפתור השליחה.
– המערכת פותחת אותו בטבלת חברי המועדון ב-DB ושולחת לו בסמס את מספר החבר שלו.

בנוסף לקיצור וייעול התהליך, אנו שומרים את תמונת המסך של הסלולרי של הלקוח, הן כקובץ תמונה, והן בטבלת החברים, וע”י כך, איתור טופס נמשך שניות ספורות בלבד.

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?

השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:

דילוג לתוכן