לייעול מערכות העסק - חייגו:

ייעלנו את התהליכים הלוגיסטיים של הזמנות אינטרנט

ייעלנו את התהליכים הלוגיסטיים של הזמנות אינטרנט

קצת לפני הדד-ליין, העלינו לאוויר ברשת אפריל מערכת חדשה, שמשלימה את התהליכים הפיננסיים והלוגיסטיים של הזמנות האון-ליין של הרשת.
המערכת, פרי תכנונו של יעקב הכהן (AKA ג’ינג’י) ופיתוחה של חברת צ’ילי, תומכת בתהליכי המכירה מרגע שהלקוח אישר את ביצוע העיסקה ועד לקבלת הסחורה, והיא הפכה לנדבך חשוב לאור העליה המטאורית בכמות עיסקאות האון-ליין באפריל, ובמיוחד כחלק מההיערכות לנובמבר (שופינג IL, בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי).
כל הזמנה נקלטת ב-web service מייד עם סיומה, והמערכת מבצעת סדרת בדיקות שהוגדרו בטבלת חוקים עיסקיים. במידה ותוצאת הבדיקה אינה תקינה, ההזמנה “נצבעת” באדום וננעלת להמשך טיפול.במידה וההזמנה תקינה, מבוצעת בדיקה האם המוצרים שבה זמינים במחסן האינטרנט, ובהתאם לתוצאה ההזמנה “נצבעת” בצהוב – להמשך טיפול ע”י מחלקת הדיגיטל, או בירוק – לליקוט במחסן.

הטיפול בחוסר מלאי נעשה ע”י תכנית נוספת, שבודקת ברשימת מחסנים שהוגדרו בעדיפות שניה את המלאי מכל פריט חסר, ומייצרת המלצות לאיסוף ממחסנים אלו בהתאם לכמויות מכל פריט בכל מחסן.

הליקוט מתבצע ע”י מסופון אנדרואיד עם קורא ברקוד והמערכת מתעדכנת בזמן אמת בהתקדמות הליקוט. ברגע שלוקט הפריט הראשון בהזמנה היא עוברת לסטטוס “ליקוט חלקי” ובסיום הליקוט היא עוברת לסטטוס “ליקוט הסתיים”.

הזמנות בסטטוס “ליקוט הסתיים” מוקלדות בקופה, לצורך ביצוע תהליכים פיננסיים ולוגיסטיים בתהליך הרגיל של מכירות האוף-ליין ומייד לאחר מכן מודפסת תעודת משלוח, פרטי המשלוח נשלחים ל-web service של חברת השליחויות, ולאחר קבלת מספר משלוח מודפסת מדבקה בפורמט של חברת השליחויות.

מרגע שהשליח אוסף את החבילות, המערכת דוגמת את חברת השליחויות ומתעדכנת בסטטוס החבילה, עד המסירה ללקוח.

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?
השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:
דילוג לתוכן