לייעול מערכות העסק - חייגו:

שיפרנו את תהליך קליטת הסחורה בחנויות מספקים, והוספנו בקרה על התאמת המשלוחים להזמנות

שיפרנו את תהליך קליטת הסחורה בחנויות מספקים, והוספנו בקרה על התאמת המשלוחים להזמנות

הסחורה מהספקים היתה מגיעה לחנויות הרשת בקרטונים ע”י חברות שילוח. קליטת הסחורה נעשתה בשני שלבים:

1. השוואת תוכן הקרטון לתעודת המשלוח
2. הפקת מדבקות מחיר לכל מוצר

בתהליך זה היו מספר בעיות עיקריות:

ראשית, חלק מהקרטונים הכילו עשרות מוצרים קטנים – חלקם דומים מאוד זה לזה, כך שהיה קושי בבדיקה בעין מול התעודה.
בנוסף, הבדיקה היתה מול תעודת המשלוח ולא מול ההזמנה, מה שאיפשר לספקים לדחוף סחורה מעבר לכמות שהוזמנה (ולעתים אפילו לדחוף מוצרים שכלל לא הוזמנו).
לבסוף, מכיוון שהקליטה והפקת המדבקות נעשו מול AS400, ניתן היה לבצע פעולות אלו רק במחשב של המשרד.

הפיתוח שלנו:

– פיתחנו מודול קליטת מוצרים מבוסס web המופעל מהמחשב של הקופה.
– המודול כולל סריקה של מוצר ומוצר וביצוע בדיקות און-ליין מול ה-AS400.
– אם המוצר אכן הוזמן, מופקת מיידית מדבקת מחיר.
– אם המוצר לא קיים בהזמנה, מוקפצת הודעה המנחה את המשתמש לשים את המוצר בקרטון החזרות.
– המודול מזהה מקרים מיוחדים של מוצרים שלא דורשים הזמנה, כגון מוצרים של זכיינים או פריטי קד”מ.

עד היום ייעלנו את מערכות המידע של עשרות ארגונים
ועזרנו למאות עובדים

לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית, 

לנצל את הידע שלהם,

ולהרגיש בעלי ערך אמיתי

רוצים גם?
השאירו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר:
דילוג לתוכן