לצורך התייעלות המערך הלוגיסטי ופיתוח אתר האינטרנט עלה הצורך לפתח הרחבה למערכת ה-ERP אשר תיתן מענה קל ויעיל בתפעול שוטף של האתר אם זה לצוות המחסן, שירות לקוחות ומנהלי האתר.
לאחר בירור צרכי מערכת ביקשנו מגלעד לפתח מערכת אשר מצד אחד תקל על העבודה ותהפוך אותה לפרודוקטיבית ואוטומטית ומצד שני תהיה ברורה ופשוטה לתפעול וזאת לאחר למידת לקחים משנה שעברה. \
לפני פיתוח המערכת היינו צריכים לבצע באופן ידני את רוב הפעולות התפעוליות של האתר ובפרט של המחסן, אם זה הדפסת הזמנות פר הזמנה עד להדפסת מדבקות לחברת שליחויות באתריהם מה שגזל זמן, עבודה, אנרגיות מיותרות והרבה תסכול.
במערכת הישנה לא הייתה ביקורת ותיעוד מסודר של חוסרים במלאים של ההזמנות ובמלאי האתר.
בנוסף יש לציין כי אספקת ההזמנות עם החוסרים ללקוחות לקחה הרבה יותר זמן מהצפוי מכיוון שלא הייתה מערכת אשר תבצע מעקב באופן מסודר ומנוטר.
מספר שבועות לפני שופינג אייאל 2019 התחלנו בהשקת פיתוח המערכת החדשה אשר כללה מעבר לפעולות אוטומטיות כמו הדפסת הזמנות ומדבקות לשליחויות באופן אוטומטי וסנכרון המערכות השונות, ניטור הזמנות חסרות במלאי ואת סטטוס המלאים שלהם.
שופינג אייאל היווה את המבחן הגדול למערכת, דבר שנחל הצלחה רבה בזמן האמת.
בשופינג אייאל 2019 הגדלנו את יכולת הספקת החבילות ללקוחות בכמעט פי שניים משנה שעברה מה שהוביל לירידה משמעותית בביטול ההזמנות בשל עיכוב בהגעת החבילה אל הלקוח, שכלול עבודת המחסן והאתר וייעול עדכון הלקוחות בזמן אמת על סטטוס החבילה שלהם כולל אספקה מהירה של החבילות לחברת השליחויות.
בימים שלאחר שופינג אייאל ועד היום הצלחנו להתמודד עם בעיות המלאים ועם ההזמנות החסרות במלאי ולספק גם אותן בצורה יעילה ופשוטה ללקוחות.
לסיכום, מעבר למערכת החדשה הובילה להעלאה ביעילות העבודה, הוצאת הזמנות ללקוחות בזמן, יכולת ניהול מלאים והזמנות נכונה ופשוטה מה שהוביל לשביעות רצון של הלקוחות, מנהלי האתר, מחלקת שירות לקוחות ולא פחות חשוב – עובדי המחסן.
בברכה,
מיטל מנור, מנהלת אפריל אונליין,
אפריל
לחסוך זמן שהתבזבז בעבודה רוטינית,
לנצל את הידע שלהם,
ולהרגיש בעלי ערך אמיתי